MARKETINGOVÉ a WEBOVÉ PROJEKTY,
KTERÉ JSME VYTVOŘILI PRO NAŠE KLIENTY
Ryze česká firma Trido dodává garážová vrata především na český trh. Jedná se o rodinou firmu rodiny Hasových (majitelů), kteří jsou součástí top managementu. Na trhu působí více než 20 let.
Klient s námi teprve začíná aon-line kampaň, kterou u nás objednal, vnímá jako kampaň „testovací“, i když její hodnota je 300 000 Kč/3 měsíce. Kampaň je zaměřena na konverzi (poptávku) po produktech společnosti. Využíváme jak FB Display, tak RTB. Současně jsme svou aktivitou vyvolali zájem o další služby a jsme v tuto chvíli v jednání o tvorbu nové firemní webové prezentace.
Předpoklad je, že v případě, že se spolupráce osvědčí po „testovacím“ období, mohla by startovat dlouhodobá spolupráce. Klient má rozpočet na aktivity spojené s reklamou v řádu milionů korun ročně.
Výsledek:
Rako společně se svými segmentovanými značkami RakoHome, RakoObject a RakoSystem spadá pod společnost Lasselberger, s.r.o. Rako je největším výrobcem keramických obkladových materiálů v České republice. Firma byla založena již roku 1882.
Společnosti Rako zprostředkováváme reklamu na našich webech. Spolupracujeme s agenturou Czech Promotion online, s.r.o., která vytváří branding a PR články.
Výsledek:
Společnost dm drogerie markt s.r.o. je jedničkou na českém drogistickém trhu. Ve střední a jihovýchodní Evropě patří dm k největším drogistickým řetězcům. Dnes má dm Česká republika 221 prodejen po celé zemi a její centrála sídlí v Českých Budějovicích. V obchodním roce 2015/2016 dosáhla dm Česká republika obratu 7,849 mld. CZK.
Kampaň se spustila 23. 8., klient chce touto kampaní posílit jejich online aktivity v oblasti bio produktů, které jsou významnou složkou jejich nabídky a jsou dostupné na prodejnách DM. Kampaň je řešena formou videí, která inspirují k využití bio výrobků v receptech.
Výsledek:
Společnost Country Life se zabývá prodejem biopotravin a produktů zdravé výživy a s tím spojeného poradenství.
V květnu jsme spustili klientovi RTB kampaň a Facebook Display. Vše spojené s novým produktem - tyčinkou Flapjack.
Výsledek:
Společnost Author je od 90. let jeden z největších prodejců a zároveň lídrů na trhu s koly a cyklo doplňky.
Klientovi jsme zprostředkovali RTB kampaně v období květen až červen.
Výsledek:
IQLANDIA je moderní science centrum s planetáriem a stovkami originálních interaktivních exponátů přímo v srdci Liberci. Kombinuje v sobě svět vědy a techniky.
Klient využívá naše služby již od roku 2016.Jeho kampaně obsahují RTB, RT, PPC, YouTube a jsou zaměřené na Českou republiku, Německo a Polsko.
Výsledek:
Centrum Babylon je největší zábavní, společenský a hotelový komplex v České republice. V areálu se nachází aquapark, lunapark, restaurace a hotel.
Pro klienta zajišťujeme RTB a RT kampaně pro ČR, DE a PL.
Výsledek:
Pivovar Svijany patří mezi nejstarší pivovary v Česku. Svou velikostí se řadí mezi středně velké pivovary.
Pro klienta dlouhodobě děláme RTB a RT kampaně, čímž podporujeme prodej na jejich e-shopu. Kampaně jsou vždy zajišťovány před Vánoci, Velikonoci a před Svijanskými slavnostmi.
Výsledek:
Klient má širokou paletu aktivit. Stará se o dovoz a prodej kávy, provozuje restaurační zařízení, prodává deskové hry, ale hlavně je pořadatelem Českých a Moravských hradů. Organizují 10 letních festivalů, z toho se jeden koná na Slovensku.
Klientovi zprostředkováváme RTB, RT a PPC kampaně. Zároveň jsme mu obstarali soutěž Kolo štěstí na Facebooku.
Výsledek:
Cestovní kancelář Datour funguje od 3. 10. 1990. Z původní jedné prodejny v Pardubicích má společnost aktuálně 7 prodejen a značně funguje taktéž na internetu.
Pro klienta Datour připravujeme RTB a FB bannerové kampaně založené na velice konkrétním cílení. Vyspecifikovali jsme si publika lidí, která mají zájem jet do Rakouska a také ta publika, která mají zájem o Řecko a vybrané řecké ostrovy. Kampaně jsou díky samotnému výběru publika velice efektivní. Hlavním prodejním krokem je pak opět retargeting. Díky celkovému efektu u nás klient objednal tento měsíc další kvartální spolupráci.
Výsledek:
Společnost Auto Průhonice má 3 pražské pobočky a 1 brněnskou sesterskou pobočku. Celá společnost si zakládá na nadstandardním přístupu ke klientovi. Připravují speciální projekty jako je Volvista a spoustu dalších originálních projektů. Svojipřednost vidí ve švédském původu a přístupu své značky.
Pro klienta již druhým rokem připravujeme kampaně pro jeho speciální letní akce založené testovacích jízdách a speciálních slevách. Je zajímavé, že tento klient využívá pouze prospectingové kampaně, zatímco retargetovací kampaně připravuje jejich povinná německá agentura. Naše třístranná spolupráce funguje skvěle.
Výsledek:
AirJobs je jeden z největších personálních portálů v ČR. Firma spadá do korporátu EMTC, který patří mezi jednu z největších obchodních společností v ČR.
Pro klienta připravujeme již přes rok výkonnostní marketing zaměřený na personální business. Klient nám zasílá pozice, na které potřebuje získat CV. Využíváme k tomu jak PPC, tak především FB bannerové kampaně. Klientovi pak nejlépe funguje retargeting.
Výsledek:
Albion Cars s.r.o. je nově otevřený autorizovaný dealer vozů značek Jaguar a Land Rover. Rovněž poskytuje těmto značkám autorizovaný servis.
Klient u nás letos inzeruje poprvé. Opět využívá programatické plánování, a to pouze ve smyslu prospectingu. Retargeting opět pro klienta nepřipravujeme, zajišťuje mu ho mateřská agentura. Cílem kampaně jsou testovací jízdy.
Výsledek:
Značka Hyundai je proslavená svými obrovskými marketingovými aktivitami. Zároveň poskytuje marketingový support a návod pro jednotlivé dealery. S ohledem na nařízení pro jednotlivé dealery jsme využili s Janou Spoustovou situace a začali jsme se plně věnovat akvizici těchto dealerů. Nařízení ze strany importéra spočívají v podobě blacklistu webů. Po dané etapě jsme získali 3 věrné zákazníky, jejichž každoměsíční útrata činí v průměru 50000 Kč.
Pro níže uvedené klienty připravujeme RTB a FB prospectingové a retargetovací kampaně. Zaměřujeme se na cílovou skupinu se zájmem o koupi vozů, ať už nových či ojetých, a taktéž na jejich servis. Jelikož jsme schopni se zaměřit v rámci kampaní na vybrané značky vozů, je naše spolupráce pro níže uvedené klienty klíčová.
Autodealer značky Hyundai. Na trhu působí od roku 1990. Člen rozsáhle rodiny autodealerství AutoPalace.
Spustili jsme úspěšně RTB a Facebook Display kampaň. S klientem jsme kromě jiného spolupracovali na Newsletterech a na propagaci příspěvků na Facebooku.
Výsledek:
Autodealer značky Hyundai, který na trhu působí již 25 let.
S klientem spolupracujeme od ledna roku 2017. Využívá od nás RTB a Facebook Display kampaně.
Výsledek:
Hyundai Centrum Valoušek je autodealer značky Hyundai, který dříve prodával značku Ford. Centrum Valoušek je rodinou firmou Valouškových.
Klientovi zprostředkováváme RTB a Facebook Display kampaň. Rovněž mu poskytujeme naše služby ve formě prospectingu a retargetingu.
Výsledek: