CASE STUDIES

CASE STUDIES

MARKETINGOVÉ a WEBOVÉ PROJEKTY,
KTERÉ JSME VYTVOŘILI PRO NAŠE KLIENTY

Případové studie

Každý projekt je jiný a každý klient má jiné potřeby. Věříme v marketingově a obchodně zaměřený přístup k našim projektům. Jsme velmi hrdí na naši práci.
Pracujeme na detailech a pracujeme na celku, které mají z práce vyjít ve prospěch klienta. Stavíme zážitek. A chceme, aby to bylo smysluplné a trvalé.

Jednotlivé studie

Trnnova Zahrada 2

Restaurace a kavárna Korkorán – Trnkova Zahrada

Restaurace a kavárna Korkorán se nachází v Areálu Vltavanů, který patří k nejvyhledávánějším místům pro děti v celé Praze. Koncept Kavárny Korkorán je vytvořený hlavně pro oslavy, firemní i rodinné akce.

SPRÁVA SOCIÁLNÍCH SÍTÍ

PUBLIC RELATIONS

POŘÁDÁNÍ EVENTŮ

PROGRAMMATIC BUYING

Pro klienta jsme vytvořili v rámci probíhající výstavy Trnkova Zahrada 2 kampaň na sociálních sítích a masivní PR. Cílem spolupráce bylo prodat 10.000 lístků na připravované akce (cíl byl tedy velmi ambiciózní), zviditelnit celý areál, přilákat návštěvníky a zlepšit prezentaci Restaurace a kavárny Korkorán na adrese Vltavanů 229.

Výsledek:


  • 10 606 prodaných lístků

  • celková tržba ze vstupenek: 919 513 Kč

  • celkově za RTB i FB bylo dohromady 3 265 779 impresí

  • 40 zmínek v médiích a 4 549 692 Kč hodnota AVE

Derma Medica Clinic

Derma Medical Clinic

Derma Medical Clinic je moderní soukromé centrum klinické a estetické medicíny, které představuje v současné době špičku ve svém oboru. Specializuje se především na léčbu lupénky, ztráty vlasů a vitiliga.

SPRÁVA SOCIÁLNÍCH SÍTÍ

SPRÁVA WEBOVÉHO OBSAHU

Derma Medical Clinic spravujeme facebookový profil, kde se nám podařilo radikálně zlepšit vztahy s fanoušky. Rovněž pravidelně přispíváme články na web Derma Medical Clinic, které mají za cíl zlepšit povědomí dermatologických a estetických problémech a jejich následné léčbe v Derma Medical Clinic.

Výsledek:

  • stálý nárůst fanoušků na Facebooku
  • zlepšení komunikace na Facebooku, větší interakce
  • zvýšení PTAT (People talking about this)
  • vytvoření grafického stylua celkové strategie komunikace na sociálních sítích Derma MedicalClinic
  • FB profil se stal vzdělávacím, a zároveň zábavným kanálem, kde fanoušci rádi projevují své názory a reagují na nové druhy léčby
Milkpol - Krolewski Milkpol - Krolewski

Milkpol (Krolewski)

Významný český producent mlékárenských produktů je známý především svojí značkou sýrů Krolewski. V rámci ní nabízí svým zákazníkům široké portolio od klasického polotvrdého sýra až po uzenou nebo light verzi.

SPRÁVA SOCIÁLNÍCH SÍTÍ

KREATIVNÍ KAMPAŇ

PUBLIC RELATIONS

Pro klienta jsme vytvořili smyšlený rod Krolewski. Ten má svůj původ v 15. století, kdy byl Jiří Krolewski díky svému lahodnému sýru povýšen do šlechtického stavu. Od té doby rod putuje světem a pečuje o jeho osud prostřednictvím svého SÝRU NAD ZLATO.

Výsledek:


  • tvorba komplexní kampaně skrze všechny komunikační nástroje

  • spuštění jednoduché microsite s poutavým obsahem a příběhy rodu

  • zvýšení povědomí skrze originální komunikaci na sociálních sítích

  • ze značky Krolewski vytvořit love brand

Srdce pro seniora Srdce pro seniora

Srdce pro seniora

Srdce pro seniora si klade za cíl zlepšit život seniorům. Snaží se o to, aby lidé v důchodovém věku měli svůj život naplněný, a zároveň se pokouší připravit společnost na nevyhnutelné stáří. Pořádá akce pro klienty domovů seniorů a seniory obecně.

SPRÁVA WEBOVÉHO OBSAHU

POŘÁDÁNÍ EVENTŮ

Staráme se o obsah webových stránek srdceproseniora.cz, který se snažíme naplnit plnohodnotným a smysluplným obsahem určený pro seniory. Spolupořádáme akce Srdce pro seniora ve spolupráci s domovy důchodců, které zaznemanávají velkou návštěvnost.

Výsledek:


  • podíl na pořádání akcí Srdce pro seniora

  • vydařené akce v Čeladné, Děčíně, Sedlčanech a v Kamenci

  • atraktivní obsah na webu určený pro seniory

  • zlepšení povědomí o nadaci Srdce pro seniora

Yenkee

Yenkee

Yenkee je českým výrobcem kvalitního IT příslušenství pro mobilní telefony, tablety a notebooky. Na trhu působí téměř pět let. Za tu dobu si společnost vybudovala silné postavení především v hráčské komunitě. Značka patří pod skupinu FAST ČR.

SPRÁVA SOCIÁLNÍCH SÍTÍ

PRODUKTOVÁ KOMUNIKACE S PARTNERY

PUBLIC RELATIONS

Po úspěšném tendru, kdy jsme značce představili svou agenturu i koncept komunikace, jsme na začátku srpna začali spravovat firemní profil na Facebooku i Instagramu. Zároveň jsme výrazně rozšířili spojení s českými médii prostřednictvím public relations.

Výsledek:


  • zvýšení počtu fanoušků na sociálních sítích

  • uhasit krizovou komunikaci, která vznikla předchozí komunikací značky

  • zvýšit povědomí značce v českých médiích

  • změnit tvář značky a přiblížit ji českému spotřebiteli

Metropole Zličín

Metropole Zličín

Obchodní centrum Metropole Zličín patří mezi nejnavštěvovanější nákupní střediska v Praze. Více než 7 milionů návštěvníků ročně se může těšit nejen z bezpočtu obchodů, ale z unikátních akcí, které se zde pravidelně konají.

PRODUKCE

KREATIVA

PUBLIC RELATIONS

Pro OC jsme v minulém roce komplexně zajistili připravované akce včetně kreativy, marketingu a produkce. Vytvořili jsme celkem 4 eventy – valentýnský Polibek stačí, velikonoční Pole plné zajíců, letně laděný Hoď se do gala a Mikulášskou besídku.

Výsledek:


  • výzva Hoď se do gala oslovila na Facebooku 75 000 uživatelů 
    • přihlásilo se více než 100 zájemkyň
    • virální promo video od blogerek 3v1 vidělo téměř 300 000 lidí
  • vytvořený #polibekstaci měl téměř 200 sdílení

Lázně Kostelec

Lázně Kostelec

Lázeňský areál s hotelem a golfovým hřištěm se nachází v předhůří Hostýnských a Vizovických vrchů, nedaleko Zlína. Objekt nabízí celoroční možnosti vyžití při víkendových, týdenních i vícedenních rekreacích, rekondičních pobytech nebo při lázeňské léčbě.

PUBLIC RELATIONS

SPRÁVA SOCIÁLNÍCH SÍTÍ

PROGRAMMATIC BUYING

S klientem spolupracujeme již více než rok. Našim cílem bylo zabránit snižujícímu se zájmu ze strany návštěvníků, zvýšit atraktivitu komplexu a přesunout celou komunikaci do moderního prostoru online médií.

Výsledek:


  • podařilo se nastartovat opětovný růst zájmu o služby Lázní Kostelec

  • meziroční růst ubytovacích kapacit

  • podpora méně atraktivních měsíců

  • vytvořena nová svěží komunikace hotelu

Soda Stream Soda Stream

Soda Stream

SodaStream představuje populární značku patřící pod skupinu FAST ČR. Společnost se zabývá produkcí sad pro výrobu vlastní perlivé vody z pohodlí domova.

EVENT MARKETING

OUTDOOR KREATIVA

KREATIVNÍ KAMPAŇ se známou osobností

Pro klienta jsme zrealizovaly dvě úspěšné kampaně. První se týkala vytvoření speciálního vozítka tzv. Sodakáry, která již druhým rokem pravidelně objíždí významné eventy po celé České republice. Druhým projektem byla speciální edice limitovaných lahví. Jejich hlavní tváří se stala modelka Andrea Verešová.

Výsledek:


  • SodaKára již najezdila více než 3000 km a rozdala přes 30 000 vzorků

  • lahve s Andreou Verešovou se objevili ve více než 150 mediálních výstupech (včetně televizní reklamy na všech populárních kanálech)

  • oba projekty byly podpořeny na sociálních sítích (Facebook, Instagram)

Tolik Hlav (divadelní představení Kamila Střihavky)

Tolik hlav (divadelní představení Kamila Střihavky)

Divadelní představení Tolik hlav je projekt, který si nadělil rockový zpěvák, představitel hlavní role v legendární rockové opeře Jesus Christ Superstar, frontman rockových seskupení Leaders!, B.S.P. či Supergroup Kamil Střihavka ke svým 50. narozeninám. Celá inscenace se odehrává na přelomu 70. a 80. let v tehdejším Československu. Nabídku zúčastnit se tohoto divadelního projektu přijali herecké hvězdy Zdena Hadrbolcová, Kristýna Leichtová, Jan Dolanský a Jan Zadražil. V současné době začíná 3. divadelní sezóna.

SPRÁVA SOCIÁLNÍCH SÍTÍ

KREATIVNÍ KAMPAŇ

Na začátku srpna jsme převzali správu firemního profilu na Facebooku, na kterém jsme si schválili změny, které pozvolna zavádíme. Současně se snažíme zvýšit povědomí o představení prostřednictvím public relations. Pan Střihavka si dosud dělal vše sám a neměl na to dostatek času. Nyní by chtěl mít z online kampaní hlavní prodejní nástroj.

Výsledek:


  • zvýšení počtu fanoušků na sociálních sítích

  • zvýšit povědomí o představení

  • pomocí online propagace zajistit plnou obsazenost všech představení

  • přilákat na představení mladší generaci

  • zvýšit engagement

  • aktivně komunikovat s fanoušky, a tím zvýšit jejich aktivitu a response time

Trnkobraní

Trnkobraní

Festival Vizovické Trnkobraní je jednou z největších hudebních událostí letní festivalové sezóny a nejvýznamnějším kulturním projektem ve Zlínském kraji. Festival Vizovické Trnkobraní je multižánrovou kulturní přehlídkou, která zahrnuje vystoupení špiček české a slovenské hudební scény na dvou scénách a je doplněna divadelní scénou, kinokavárnou a dětským koutkem. Projekt je koncipován jako zábava pro celou rodinu.

SPRÁVA SOCIÁLNÍCH SÍTÍ - aplikace

KREATIVA

Na začátku července jsme na facebookový profil stránky přidali aplikaci Kolo štěstí, ve které si fanoušci i ostatní uživatelé Facebooku mohli zasoutěžit o skvělé výhry. Dle přání klienta byla propagace směřována na slovenské návštěvníky festivalu, a tak i celé kolo štěstí bylo ve slovenském jazyce. Aplikace nejen zvyšuje povědomí o značce či akci ale také sbírá emailové adresy k dalšímu využití.

Výsledek:

  • během trvání soutěže došlo i k velkému zvýšení počtu fanoušků na sociálních sítí
  • zvýšili jsme tak povědomí o celé akci
  • pomocí online propagace se nám podařilo zaměřit se na Slovensko, konkrétně na Trenčínský kraj
  • soutěž měla velký úspěch, a tak se výhry vytočily již za 14 dní
  • během těchto 14 dní došlo k zisku více než 500 emailových adres, které následně můžeme využít během tvorby kampaní či emailingu

Star Fitness  - Body Express DamSiDvacet.cz

Star Fitness - Body Express

Star Fitness – Body Express je síť fitness studií poskytujících cvičení pomocí EMS (Elektromyostimulace). Jedná se o revoluční způsob cvičení, u kterého stačí pouhých 20 minut týdně k získání dostatečné fyzické kondice. Společnost má celkem 5 poboček, z toho 4 v Brně a jednu v Praze.

PUBLIC RELATIONS

KREATIVNÍ KAMPAŇ

Pro klienta kromě celé komunikační strategie, správy Facebooku a brandové komunikace připravujeme také výkonnostní marketing. Můžeme zde hovořit jak o PPC, tak o RTB a FB bannerech. Pro klienta daný mix připravujeme na klíč, přičemž využíváme jak prospectingu, tak retargetingu v rámci všech výše uvedených platforem. Rovněž jsme vytvořili kreativní kampaň spojenou s výzvou #dámsidvacet, která má za cíl obeznámit společnost pomocí sociálních sítí s existencí cvičení EMS u Body Express. Spustili jsme microsite damsidvacet.cz, kde se lidé dozví příběh všech zúčastněných  a cené rady a tipy. Na Facebooku jsme vytvořili skupinu a na Instagramu profil, přičemž obě dvě platformy zásobíme vlastní kreativou a videy. PR aktivitou jsme zprostředkovali soutěže v různých médiích.

Výsledek:

  • zvýšení počtů fanoušků na facebookové stránce Body Express
  • úspěšné nastartování instagramového profilu
  • úspěšná bannerová kampaň
  • založení aktivní skupiny na Facebooku, spuštění microsite DamSiDvacet.cz

Liberecký kraj

Liberecký kraj

Liberecký kraj je svou rozlohou nejmenším krajem ČR. Krajským městem je Liberec, který je hospodářským, obchodním, kulturním a turistickým centrem regionu. Liberecký kraj se snaží proaktivně podporovat turismus.

SPRÁVA SOCIÁLNÍCH SÍTÍ

KREATIVNÍ KAMPAŇ

Na začátku srpna jsme spustili kampaň na zvýšení počtu fanoušků facebookového profilu Libereckého kraje – cestou necestou. Stránka v poslední době stagnovala a nových fanoušků nepřibývalo. Klient tedy měl přání realizovat kampaň, která zaujme, a v kreativitě i tónu komunikace nám nechala volnou ruku.

Výsledek:

  • podařilo se nám vytvořit úspěšnou kampaň s humorem a nadsázkou, která lidi zaujme
  • i přes ne příliš vysoký rozpočet nám fanoušci rapidně narůstají

Máte zájem si s námi povídat o vaší kampani?

PROGRAMMATIC MEDIA