MARKETINGOVÉ a WEBOVÉ PROJEKTY,
KTERÉ JSME VYTVOŘILI PRO NAŠE KLIENTY
Restaurace a kavárna Korkorán se nachází v Areálu Vltavanů, který patří k nejvyhledávánějším místům pro děti v celé Praze. Koncept Kavárny Korkorán je vytvořený hlavně pro oslavy, firemní i rodinné akce.
Pro klienta jsme vytvořili v rámci probíhající výstavy Trnkova Zahrada 2 kampaň na sociálních sítích a masivní PR. Cílem spolupráce bylo prodat 10.000 lístků na připravované akce (cíl byl tedy velmi ambiciózní), zviditelnit celý areál, přilákat návštěvníky a zlepšit prezentaci Restaurace a kavárny Korkorán na adrese Vltavanů 229.
Výsledek:
Derma Medical Clinic je moderní soukromé centrum klinické a estetické medicíny, které představuje v současné době špičku ve svém oboru. Specializuje se především na léčbu lupénky, ztráty vlasů a vitiliga.
Derma Medical Clinic spravujeme facebookový profil, kde se nám podařilo radikálně zlepšit vztahy s fanoušky. Rovněž pravidelně přispíváme články na web Derma Medical Clinic, které mají za cíl zlepšit povědomí dermatologických a estetických problémech a jejich následné léčbe v Derma Medical Clinic.
Výsledek:
Významný český producent mlékárenských produktů je známý především svojí značkou sýrů Krolewski. V rámci ní nabízí svým zákazníkům široké portolio od klasického polotvrdého sýra až po uzenou nebo light verzi.
Pro klienta jsme vytvořili smyšlený rod Krolewski. Ten má svůj původ v 15. století, kdy byl Jiří Krolewski díky svému lahodnému sýru povýšen do šlechtického stavu. Od té doby rod putuje světem a pečuje o jeho osud prostřednictvím svého SÝRU NAD ZLATO.
Výsledek:
Srdce pro seniora si klade za cíl zlepšit život seniorům. Snaží se o to, aby lidé v důchodovém věku měli svůj život naplněný, a zároveň se pokouší připravit společnost na nevyhnutelné stáří. Pořádá akce pro klienty domovů seniorů a seniory obecně.
Staráme se o obsah webových stránek srdceproseniora.cz, který se snažíme naplnit plnohodnotným a smysluplným obsahem určený pro seniory. Spolupořádáme akce Srdce pro seniora ve spolupráci s domovy důchodců, které zaznemanávají velkou návštěvnost.
Výsledek:
Yenkee je českým výrobcem kvalitního IT příslušenství pro mobilní telefony, tablety a notebooky. Na trhu působí téměř pět let. Za tu dobu si společnost vybudovala silné postavení především v hráčské komunitě. Značka patří pod skupinu FAST ČR.
Po úspěšném tendru, kdy jsme značce představili svou agenturu i koncept komunikace, jsme na začátku srpna začali spravovat firemní profil na Facebooku i Instagramu. Zároveň jsme výrazně rozšířili spojení s českými médii prostřednictvím public relations.
Výsledek:
Obchodní centrum Metropole Zličín patří mezi nejnavštěvovanější nákupní střediska v Praze. Více než 7 milionů návštěvníků ročně se může těšit nejen z bezpočtu obchodů, ale z unikátních akcí, které se zde pravidelně konají.
Pro OC jsme v minulém roce komplexně zajistili připravované akce včetně kreativy, marketingu a produkce. Vytvořili jsme celkem 4 eventy – valentýnský Polibek stačí, velikonoční Pole plné zajíců, letně laděný Hoď se do gala a Mikulášskou besídku.
Výsledek:
Lázeňský areál s hotelem a golfovým hřištěm se nachází v předhůří Hostýnských a Vizovických vrchů, nedaleko Zlína. Objekt nabízí celoroční možnosti vyžití při víkendových, týdenních i vícedenních rekreacích, rekondičních pobytech nebo při lázeňské léčbě.
S klientem spolupracujeme již více než rok. Našim cílem bylo zabránit snižujícímu se zájmu ze strany návštěvníků, zvýšit atraktivitu komplexu a přesunout celou komunikaci do moderního prostoru online médií.
Výsledek:
SodaStream představuje populární značku patřící pod skupinu FAST ČR. Společnost se zabývá produkcí sad pro výrobu vlastní perlivé vody z pohodlí domova.
Pro klienta jsme zrealizovaly dvě úspěšné kampaně. První se týkala vytvoření speciálního vozítka tzv. Sodakáry, která již druhým rokem pravidelně objíždí významné eventy po celé České republice. Druhým projektem byla speciální edice limitovaných lahví. Jejich hlavní tváří se stala modelka Andrea Verešová.
Výsledek:
Divadelní představení Tolik hlav je projekt, který si nadělil rockový zpěvák, představitel hlavní role v legendární rockové opeře Jesus Christ Superstar, frontman rockových seskupení Leaders!, B.S.P. či Supergroup Kamil Střihavka ke svým 50. narozeninám. Celá inscenace se odehrává na přelomu 70. a 80. let v tehdejším Československu. Nabídku zúčastnit se tohoto divadelního projektu přijali herecké hvězdy Zdena Hadrbolcová, Kristýna Leichtová, Jan Dolanský a Jan Zadražil. V současné době začíná 3. divadelní sezóna.
Na začátku srpna jsme převzali správu firemního profilu na Facebooku, na kterém jsme si schválili změny, které pozvolna zavádíme. Současně se snažíme zvýšit povědomí o představení prostřednictvím public relations. Pan Střihavka si dosud dělal vše sám a neměl na to dostatek času. Nyní by chtěl mít z online kampaní hlavní prodejní nástroj.
Výsledek:
Festival Vizovické Trnkobraní je jednou z největších hudebních událostí letní festivalové sezóny a nejvýznamnějším kulturním projektem ve Zlínském kraji. Festival Vizovické Trnkobraní je multižánrovou kulturní přehlídkou, která zahrnuje vystoupení špiček české a slovenské hudební scény na dvou scénách a je doplněna divadelní scénou, kinokavárnou a dětským koutkem. Projekt je koncipován jako zábava pro celou rodinu.
Na začátku července jsme na facebookový profil stránky přidali aplikaci Kolo štěstí, ve které si fanoušci i ostatní uživatelé Facebooku mohli zasoutěžit o skvělé výhry. Dle přání klienta byla propagace směřována na slovenské návštěvníky festivalu, a tak i celé kolo štěstí bylo ve slovenském jazyce. Aplikace nejen zvyšuje povědomí o značce či akci ale také sbírá emailové adresy k dalšímu využití.
Výsledek:
Star Fitness – Body Express je síť fitness studií poskytujících cvičení pomocí EMS (Elektromyostimulace). Jedná se o revoluční způsob cvičení, u kterého stačí pouhých 20 minut týdně k získání dostatečné fyzické kondice. Společnost má celkem 5 poboček, z toho 4 v Brně a jednu v Praze.
Pro klienta kromě celé komunikační strategie, správy Facebooku a brandové komunikace připravujeme také výkonnostní marketing. Můžeme zde hovořit jak o PPC, tak o RTB a FB bannerech. Pro klienta daný mix připravujeme na klíč, přičemž využíváme jak prospectingu, tak retargetingu v rámci všech výše uvedených platforem. Rovněž jsme vytvořili kreativní kampaň spojenou s výzvou #dámsidvacet, která má za cíl obeznámit společnost pomocí sociálních sítí s existencí cvičení EMS u Body Express. Spustili jsme microsite damsidvacet.cz, kde se lidé dozví příběh všech zúčastněných a cené rady a tipy. Na Facebooku jsme vytvořili skupinu a na Instagramu profil, přičemž obě dvě platformy zásobíme vlastní kreativou a videy. PR aktivitou jsme zprostředkovali soutěže v různých médiích.
Výsledek:
Liberecký kraj je svou rozlohou nejmenším krajem ČR. Krajským městem je Liberec, který je hospodářským, obchodním, kulturním a turistickým centrem regionu. Liberecký kraj se snaží proaktivně podporovat turismus.
Na začátku srpna jsme spustili kampaň na zvýšení počtu fanoušků facebookového profilu Libereckého kraje – cestou necestou. Stránka v poslední době stagnovala a nových fanoušků nepřibývalo. Klient tedy měl přání realizovat kampaň, která zaujme, a v kreativitě i tónu komunikace nám nechala volnou ruku.
Výsledek: