Fast ČR - SodaStream

Oblíbený SodaStream

Oblíbený produkt jsme obohatili o komplexní kreativní koncept pro komunikaci.

SodaStream

Zadání:

Podpořit prodej výrobků, vtisknout novou tvář společnosti a oslovit nové cílové skupiny.

Nástroje:

Zrealizovali jsme dvě linie:

1. Sodakára aneb outdoor kreativa v praxi
  • Přenesli jsme brand do reálného života
  • Dali lidem možnost si ověřit, jak jednoduché je si bublinkovou vodu natočit
2. Andrea Verešová aneb modelka jako tvář SodaStream
  • Navrhli jsme speciální limitovanou edici lahví Andrea Verešová
  • Vytvořili celou komunikační linku
  • A uspořádali velký galavečer pro 300 lidí

Náš cíl:

Chtěli jsme zvýšit prodej výrobníků a podpořit výměnu bombiček. Zároveň se zaměřit především na ženy.

Výsledek:

Sodakára a její 2000 km plných bublin:

  • Od června do konce srpna
  • Přibližně 2000 km
  • Přes 20 000 vzorků
  • Zapojení známých tváří (Zdeněk Piškula a další)
  • Aktivní podpora na sociálních sítích (Instagram, Facebook)

Andrea Verešová ve všech médiích:

  • Více než 150 mediálních výstupů
  • Rapidní zvýšení povědomí o značce SodaStream
  • Podpora produktové komunikace
  • Televizní reklama na všech populárních kanálech
  • Galavečer - 300 lidí z řad VIP hostů, novinářů, klientů a spolupracovníků Fast ČR

Michaela Bartošová k tomu dodává:

“Díky kreativnímu konceptu Sodakáry jsme brand SodaStream dostali více mezi mladší cílovou skupinu a značce jsme vdechli hravost, kterou mladá generace tak vyhledává. Na druhou stranu Andrea Verešová vtiskla do brandu eleganci a nám se díky tomu podařilo vytvořit z plastové lahve módní doplněk, který je součástí většiny dámských kabelek.”

Chcete vědět o možnostech akcí a propagace více?

Kontaktujte nás