Zabránit snižujícímu se zájmu ze strany návštěvníků, zvýšit atraktivitu lázeňského komplexu, naplnit ubytovací kapacity nejen v hlavní sezóně ale v průběhu celého roku, přesunout komunikaci do online prostoru.
Public relations, správá sociálních sítí (Facebook), programmatic buying.
Naší snahou bylo zvýšit povědomí o lázních nejen na Moravě, ale v celé České republice. Zároveň omladit brand a nastavit pravidelnou komunikaci se zákazníky.
Michaela Bartošová k tomu dodává:
“Ve velmi krátké době se nám podařilo nastartovat moderní a atraktivní styl komunikace. Brand jsme omladili a z offline prostředí jsme jen přesunuji do dynamického online světa. Nutnou podotknout, že se nám to podařilo hlavně díky velké důvěře klienta, který nám nechal v mnoha ohledech volnou ruku, a to se vyplatilo a odrazilo na celkových číslech.”
Chcete vědět o možnostech akcí a propagace více?