PR komunikace

PR je efektivní nástroj

Ty nejhodnotnější značky jsou sdílené veřejně. Moderní přístup k PR komunikaci je tvořen silným obsahem, jedinečnou kreativou a úzkým vztahem s redaktory. Komplexní mediální kampaň dokáže zviditelnit Vaši značku a poskytnout jí podporu v každé době.

Miliony potenciálních čtenářů, desetitisíce redaktorů, tisíce tištěných a online médií a desítky mediálních společností. Pro orientaci na českém mediálním trhu jsou potřeba zkušenosti a dokonalý přehled. Čtenost se nerodí ze dne na den. Jedná se o běh na dlouhou trať, kde rozhoduje ta správná strategie.

Tiskové konference a setkání

Samotný styk s redaktorky a zástupci médií je stěžejním bodem úspěšné komunikace. Tiskové konference jsou nedílnou součástí PR. Osobní kontakt zanechá vždy největší dojem a možnost se přímo vyjádřit k otázkám je neocenitelná.

Krizová komunikace

Negativní kauzy hýbou světem médií. Stačí malý přešlap nebo objevený kostlivec ve skříni a dlouhodobé budování značky je ztraceno. Připravenost a správné provedení krizové komunikace může vybudovat spolehlivou zeď proti vlně negativních informací. Není na místě se bát konfrontace s nepříjemnou realitou.

Interní komunikace

Vize a cíle společnosti by měly být známy každému zaměstnanci. Velké korporace často ztrácejí se svými pracovníky vytoužený osobní kontakt. Existuje pár nástrojů, jak zlepšit interní komunikaci a oslovit všechny, kdo se podílejí na tvorbě hodnoty společnosti.

Mediální analýzy

Mediální obraz celého odvětví, vztah tradičních médií ke značce, online vs. print, hlavní komunikovaná témata, roční vývoj zmínek, tonalita jednotlivých článků, nejvíce citovaní zástupci, zaujatí novináři, analýza konkurenčních společností a její komunikace, AVE, imprese nebo unikátní čtenost. Každé úspěšné strategii předchází detailní analýza.

Pojďme spolu tvořit obsah!

Kontaktujte nás