Programmatické plánování
mediálních kampaní

Programmatické plánování

Základním principem programmatického nákupu je, že nenakupujeme konkrétní plochu/server (i když to lze také), ale nakupujeme reklamu cílenou na lidi, kteří se chovají tak, jak požadujeme. Každému uživateli (nebo spíše skupině s určitým chováním), nastavíme maximální cenu, za kterou je budeme oslovovat.

Nejčastější metodou, jak nakupovat programmaticky, je RTB, kdy získáváme dostupnou reklamní plochu v otevřené aukci s ostatními inzerenty – kdo navrhne vyšší cenu, plochu vyhraje a umístí na ni svou reklamu.

Efektivní bannerové portfolio

cena se neodlišuje velikostí formátů či jejich animací.

Kvalitní navštěvované servery

např. iDNES.cz, Seznam, Deník.cz, Blesk.cz, FaceBook a stovky dalších.

Behaviorální cílení

podle chování uživatelů (data od cpex.cz, Facebooku atd.), nikoli pouze dle obsahu serverů. Jednoduše řečeno: nekupujete prostor na portálu, kupujete publikum!

Průběžná optimalizace a vyhodnocování kampaně

za účelem dosažení maximální efektivity.

Cross-Devices kampaně

kampaně se zobrazují na PC, smartphonech a tabletech.

CTR prospectingové kampaně

Průměrné v RTB: 0,15 – 0,35 %

Průměrné v Facebook: 1,0 – 3,5 %

CTR retargetovací kampaně

Průměrné v RTB: 0,2 - 0,4 %

Průměrné v Facebook: 3,0 – 5,0 %

KONTAKTUJTE NÁS



Tel.: +420 724 172 199

napsat nám dotaz

Úspora Vašeho rozpočtu.