Triola
 propagační branding

Triola / propagace nové kolekce plavek

Triola

Zadání:

Pro klienta Triola.cz připravit kampaň na propagaci jejich nové kolekce plavek pro rok 2018.

Realizace: od 15.6 do 30.6.2018

Průběh:

Klient vybral několik modelů plavek (celkem 15), které byly označeny jako zákaznicky nejzajímavější. Tyto plavky jsme dynamicky střídali ve formátu Branding.

Výsledek:

  • U akviziční kampaně se nám podařilo docílit míry prokliku 2,98 % a u retargetingové dokonce 7,05%.
  • Z pohledu tématu byla nejúspěšnější kampaň na serverech typu „zábava“, „počasí“ a „pro ženy“.

Hodnocení kampaně slovy Davida Bauckmanna:

“Z pohledu proklikovosti se jedná o jednu z nejefektivnějších kampaní. Nicméně podobných čísel dosahujeme i u jiných kampaní s tímto formátem. Jedná se tedy o velmi účinný formát propagace, který kombinuje velkou grafickou plochu a dynamický proměnlivý obsah.”

Ukázka formátu Branding TRIOLA

Branding TRIOLA by Programmatic Media

Chcete vědět o brandingu a RTB kampaních více?

Kontaktujte nás