Webová analytika pracuje s ukazateli návštěvnosti nejen z Google Analytics, ale i z dalších měření. Pomocí ní zjistíte, co se na stránkách děje, jak s nimi návštěvníci zacházejí, kam chodí a kde opouštějí web, aniž by Vám to přineslo nějaký zisk. S analytikou se např. následně pracuje i při úpravách webu (např. A/B testování chování návštěv).
jejich kvality a pohledu na zužitkování návštěvníků při procesu nákupu nebo jiné potřebné konverzi.
SEO není mrtvé, je součástí všech webových stránek, a to buď lépe, či hůře. Zhodnotíme, jak na tom vůči Google a Seznamu jste.
Váš web ovládá uživatel. Pokud chete, aby provedl na stránkách nákup/kontakt apod., tak mu web musí být příjemný na ovládání a FUNKČNÍ.
I toto je součástí analýzy, která odhalí kolik lidí chodí na váš web, z jakých zařízení a pomůže vám se rozhodovat o tom co mobilním či PC uživatelům nabízet za funkce, produkty a informace.
Chcete zjistit jak je na tom Váš web?