Webová analytika
práce s ukazateli návštěvnosti a použitelnosti

Webová analýza a UX/UI hodnocení

Webová analytika pracuje s ukazateli návštěvnosti nejen z Google Analytics, ale i z dalších měření. Pomocí ní zjistíte, co se na stránkách děje, jak s nimi návštěvníci zacházejí, kam chodí a kde opouštějí web, aniž by Vám to přineslo nějaký zisk. S analytikou se např. následně pracuje i při úpravách webu (např. A/B testování chování návštěv).

Posouzení zdrojů návštěv

jejich kvality a pohledu na zužitkování návštěvníků při procesu nákupu nebo jiné potřebné konverzi.

Základní i hluboká SEO analýza

SEO není mrtvé, je součástí všech webových stránek, a to buď lépe, či hůře. Zhodnotíme, jak na tom vůči Google a Seznamu jste.

Design není jen o grafice

Váš web ovládá uživatel. Pokud chete, aby provedl na stránkách nákup/kontakt apod., tak mu web musí být příjemný na ovládání a FUNKČNÍ.

Responzivita a mobilní zobrazení

I toto je součástí analýzy, která odhalí kolik lidí chodí na váš web, z jakých zařízení a pomůže vám se rozhodovat o tom co mobilním či PC uživatelům nabízet za funkce, produkty a informace.

Chcete zjistit jak je na tom Váš web?

Kontaktujte nás